|
Jeżeli poniższy newsletter nie wyświetla się poprawnie, użyj tego linka. |
|
|
|
Szanowni Państwo,
Jeśli zaobserwowaliście trudności w dokonywaniu płatności aplikacją ORLEN Pay na naszych stacjach, to zachęcamy do chwilowej zmiany metody płatności, z karty płatniczej na: BLIK, Google Pay, czy Apple Pay. Metodę płatności można wybrać swobodnie w aplikacji.
Z początkiem bieżącego roku, we wszystkich krajach Unii Europejskiej wdrożono nowe regulacje prawne, które mają zapewnić wyższe bezpieczeństwo transakcji dokonywanych kartą w internecie. W efekcie tych zmian, dochodzi do jednostkowych zakłóceń w realizacji transakcji pomiędzy, niektórymi bankami, a częścią rozwiązań płatniczych jak np. ORLEN Pay.
Problem zostanie rozwiązany w ciągu kilku najbliższych tygodni. Do tego czasu, zachęcamy do realizowania płatności ORLEN Pay, przez wspomniane, alternatywne metody płatnicze, które działają bez zmian i nie wymagają dodatkowego uwierzytelnienia.
W jaki sposób skorzystać z płatności Apple Pay, Google Pay lub BLIK?
Po zeskanowaniu kodu QR z dystrybutora, z rozwijanej listy na ekranie podsumowania transakcji, wybieramy właściwą metodę płatniczą (sekcja: metoda płatnicza).
Poniżej screen z widokiem pola wyboru właściwej metody płatniczej: |
|
|
|
|
|
Pozdrawiamy! Zespół ORLEN PAY |
|
|
|
|
|